Saturday, January 29, 2011

But everything, it all just feels the same

mou taas pitkäst aikaa! aattelin kertoo teille nyt täs postaukses enemmän mun elämästä, ihan huvin vuoks vaan et jos joku eksyy tänne nii tietää kuka mä oon ;)

mut joo... oon asunu koko elämäni lähiös täs samas talossa siis 15 vuotta, ja mul on paljon paljon kavereit eskarista ja kerhosta jotka on pysyny nyt saman. Sitä mä pidänki yhten tän mestan ns vahvuuksist et kaikki tuntee oikeesti toisensa. ja kyl meijän yläasteel on oikeesti ihann hyvä yhteishenki ainaki ysifemmoil....tai no emmä kyl tiiä :D aina olis parannettavaa mut mä vannon et vois olla asiat huonomminki .. jebouu...

Image and video hosting by TinyPic

sit harrastin tosiaan futista joku 7 vuotta, nii ja sitä ennen mä harrastin tyyliin vaan jotai jumppaa :D emmä tiedä..ja nykyään mul ei oo mitää urheiluharrastust ja SEN OON NÄKÖNENKI :D olin iha hullun hyväs kunnos oikeesti sillo ku viel pelasin yms laiha ja kaikkee...mut ... maailma muutttuu :D joka tapaukses oon myös soittanu pianoo joku 5vuotta kohta ja aiemmin soitin 5 vuotta viuluu..en jaksanu harjotella niit läksyjä ja siks lopetin.. hmm ja ikää oli 9v ? okei. en tietenkää tajunnu et jos soitan pianoo nii kyllähä siinäki niit läksyjä pitää harjotella....no ei kato tarvii ku mä oon tälläne mozart<3

Image and video hosting by TinyPic

ja nyt vaik koulusta....no olisin hyvä koulussa, mut en jaksa panostaa enää, ja se on koitunu kostoks. en tee läksyjä, jaksa lukee kokeisiin, enkä erityisemmin keskity tunneilla. en tiiä mut ei mua vaa jotenki kiinnosta. koht olis pakko vähän niinku kiinnostaa koska oon ysillä ja parin kuukauden kuluttuu on yhteishaku.......auz.

Image and video hosting by TinyPic

ja luonne.....oon aika positiivinen tyttö loppujen lopuks ja tosi äänekäs....ja sosiaalinen :D osaan olla myös ärsyttävä...mut eiköhän kaikki. oon myös aika syvällinen tietyl taval ja mulle on sanottu et mun kaa on helppo puhuu yms.. ja oon myös aika empaattinen... joko oon tosi kylmä eli ärsyynnyn tosi helposti tai sit sellane perus aklsjfaslkjasfklj riehuja enkä ärsyynny....riippuu TÄYSIN päivästä:D mut jos opit tuntee mut nii oon sinänsä kuningas<3

Image and video hosting by TinyPic

joku kaunis päivä teen myös postausen täst mun hius kriisi säädöst........hahahahh siit ei tuu kaunist katteltavaa i can tell :)

2 comments:

Emma said...

onks toi alin kuva lintsilt? XD

emma said...

juu taisielt kalliolt:D